Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2007

Υπάρχει παντού το όνομα μου!! :) (Ζήλεια) !

O Zaphod και ο
Βλαμμένος μετά απο πολύ συζήτηση σ'ενα καταγώγι της Πανόρμου με έπεισαν τελίκα να αποκαλύψω που θα ήθελα να δω το ονομά μου..!Φυσικα οι φώτο που ακολουθούν ειναι αληθινές και ήδη κάνω καριέρα σε πολλούς τομείς!Στον Zaphod και στον Βλαμμένο αποκάλυψα κι άλλα πράγματα που δυστηχώς δεν μπορώ να αποκαλύψω τώρα γιατι το μπλογκ μου ειναι παγκοσμίως γνωστό και δεν θά θελα να κομπλάρω την διεθνή μπογκόσφαιρα καθώς και τον πλατητάρχη! (Ποιον Μπουγά ρε???) Λοιπόν ξεκινάω...



























Τούτος ο τελευταίος μου ξεφυγε....!! Αλεεεεεξ δεν θα σε πετυχω????!!!!


Καλο σ/κ παιδάκια!!!

:))))

23 σχόλια:

Βλαμμενος είπε...

xaxaxaxaxax....Συγχαρητηρια για την παγκοσμια αναγνωριση σου...μαλλον επειδη αρχισες να κανεις παρεα μαζι μου απεκτησες τετοια διασημοτητα....

ΥΓ: Ζωγράφισες κανενα ή κλεμμένα είναι ολα???

candy's τετραδιάκι είπε...

Σσσσ..!!!Μη μιλας ρε θα μας παρουν πρεφα!!!

Xαχαχαχαχα!!!

(αμα δεν πουλησεις και λιγη μουρη σε εχουνε χεσμενο)

Xαχαχαχα!!!

Βλαμμενος είπε...

καταλαβα...κλεμμένα!!!...νταξει θα μεινει μεταξυ μας μην ανησυχχεις...ταφος εγω....

candy's τετραδιάκι είπε...

Δεν χρειαζεται να το λες!
Σου χω εμπιστοσυνη! ;)

Βλαμμενος είπε...

αλιμονο...μεταξυ κατεργαρεων...

Zaphod είπε...

Άψογη!

Δεν παίζεσαι!

...και αν ανοίξεις μπαρ θα παίζει και last drive :-P


love&kisses
zaphod

...

Α ξεχασα :-)

el diablo cazador de hombres

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

μη σου πω ότι η είσαι η μόνη που είδε το ονομά της στα Γιαπωνέζικα!! ;-)

ΥΓ θεϊκό το "I love you honey bunny...."

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Απόψε θέλω να το κάνουμε ... καμπαρέ!

Ανώνυμος είπε...

Αισθάνομαι μεγάλη συγκίνηση που σε "ξερω"...δεν έχω λόγια!!!
:P

iLiAs είπε...

Candy εδώ, candy εκεί, candy και στην Αμερική! :P

Καλο σαββατοκύριακο! :)

roadartist είπε...

Είχε επιτυχία αυτό το παιχνίδακι τελικά :)

Roylita είπε...

Καλό Σαββ.κο σε όλους!!

Βλαμμενος είπε...

που ναι το αισθημα?......

Skouliki είπε...

ενα αυτογραφο παρακαλωωωω

stef είπε...

bravooo....bebaia exei k ta arnitika mais k mporei na xaraktiristeis gia eleipsi fantasias...:-) filika panta...

βασίλης είπε...

Είσαι υπέροχη και από ότι βλέπω πασίγνωστη. Στο καμπαρέ μου άρεσες πιο πολύ, μέχρι πότε έχετε παραστάσεις;

Ellie είπε...

Τέλεια!!!! :) :) Τι να πει η δική μου η φωτογραφία τώρα μπροστά σε όλα αυτά :) Υπέροχα!!!

να μην συζητήσω ότι την Κάντυ την λάτρευα όταν ήμουν μικρή ε....!! :) (όχι πως τώρα άλλαξαν πολλά δηλαδή!!)

Skouliki είπε...

καληνυχτααααααααααααα...χικ

Sigmataf είπε...

Τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Παιδια σας ευχαριστω παρα πολυ :)
Αυτογραφα μοιραζονται μετα τις 2 το μεσημερι!

:))))))))))))

candy's τετραδιάκι είπε...

Bασιλη για σενα μπορουμε να τις τρεναρουμε τις παραστασεις ;)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ξέχασα να σου πω ότι και το πληντύριο πιάτων μου είναι ... "Candy"! xexex

candy's τετραδιάκι είπε...

Xεχεχε το ειδα προχθες που καθησα πανω :)))))))))

Xαχαχα